لوگو امرداد

حضور پیام قدردان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر

nanaپیام قدردان، کارآفرین برتر زرتشتی با ارایه‌ی صنعت گوهرتراشی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره و جواهر،ترکیبی از هنر و مهندسی را به نمایش می‌گذارد.

پیام قدردان، مدیر کارگاه مهندسی درسان صنعت و بنیانگذار آموزشگاه درسا نگین با بیش از 18 سال پیشینه‌ی فعالیت، با ارایه‌ی دستگاه‌های جواهر تراشی و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در نمایشگاه بین‌المللی شرکت کرده است. وی کارآفرین در زمینه‌ی کار با دستگاه‌های جواهرتراشی و آموزش گوهر ‌تراشی است و در این زمینه ایجاد کار و اشتغال‌زایی برای جوانان جویای کار کرده است.

فعالیت تخصصی کارگاه مهندسی درسان صنعت در زمینه‌ی لیزرهای صنعتی، ساخت و طراحی آن و لوازم جانبی لیزر است. اکنون نزدیک به 6 سال است که بروی سیستم‌ها و دستگاه‌های جواهر تراشی فعالیت تخصصی انجام می‌شود. پیام قدردان دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ارشد در رشته‌ی مهندسی هسته‌ای (مهندسی دستگاه‌های پرتو پزشکی ) از دانشگاه آزاد واحد حصارک است. وی کارشناسی خود را در رشته‌ی فیزیک کاربردی از دانشگاه شهید بهشتی گرفته و پروژه‌ی لیسانس خود را در پژوهشکده‌ی لیزر دانشگاه شهید بهشتی در زمینه‌ی طراحی و ساخت لیزر بسته دی اکسید کربن Sealed Off CO2 Laser زیر نظر دکتر حمید لطیفی به پایان رسانید. این پروژه برای نخستین بار در ایران در سال 1372 ساخته شد.

طراحی و ساخت لیزر نیودمیوم یاگ 150 وات از کارهای برجسته‌ی مهندس پیام قدردان است که در سال  1377 در شرکت فرانوران انجام شد و با شرکت در جشنواره‌ی خوارزمی آن سال رتبه‌ی سوم نوآوری در بخش مکانیک را بدست آورد.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته از 23  تا 26 بهمن‌ماه 1398 خورشیدی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-03