لوگو امرداد
حضور جوان موفق با آموزش خلاقیت

هوشنگ خنجری، کارآفرین خلاق زرتشتی مهمان شبکه 3 سیما

هوشنگ خنجریهوشنگ خنجری، جوان کارآفرین موفق و نوآور زرتشتی، با آموزش خلاق مهارت نجاری برای کودکان، میهمان برنامه‌ی سلام، صبح به خیر در شبکه سه سیما بود.

هوشنگ خنجری، بنیادگذار و مدیر موسسه‌ی «چکش سبز» و مربی مهارت‌های نجاری برای کودکان، در برنامه‌ی سلام، صبح به خیر به ارایه‌ی آموزش خلاق پرداخت. او با همکاری مجری برنامه به‌گونه‌ی عملی گوشه‌هایی از روش کار با چوب و ابزار را نشان داد. همزمان به طرح پرسش‌هایی در راستای به کار انداختن نیروی خلاقیت ذهن پرداختند و در پایان یک ماشین مسابقه‌ای ساختند.

موسسه‌ی «چکش سبز» با شعار «اسباب بازیت را خودت بساز» به آموزش خلاق مهارت نجاری برای کودکان می‌پردازد و در کنار آموزش کار با ابزار واقعی نجاری، در پرورش خلاقیت و مهارت‌های ذهنی-شناختی و بدنی کودکان بسیار موثر است، به‌ویژه که این مهارت هم برای دختران و هم پسران آموزش داده می‌شود و هر دو در این کار توانمند هستند.
«چکش سبز» نزدیک به ۸ سال است که کار خود را با مهدها و موسسه‌های کودک، با هدف توانمندسازی کودکان ایران آغاز کرده است. این تیم سی و چند نفره، هم اکنون نیز با توجه به شرایط کرونا، کلاس‌های آموزش خلاق را به صورت مجازی و یا به‌گونه‌ی کلاس‌های خصوصی و نیمه‌خصوصی در حیاط خانه‌ها و موسسه‌ها برگزار می‌کند.

آموزش خلاق هوشنگ خنجری، جوان کارآفرین بامداد شنبه ۲۹ شهریورماه 1399 خورشیدی به‌گونه‌ی زنده از شبکه‌ی 3 سیما پخش شد. برای دیدن کامل این برنامه می‌توانید از پیوند زیر وارد شوید.
https://www.telewebion.com/episode/2371118

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04