من و امرداد

از آن روزی که رفتم در امرداد

نخست نام خدا را کردمش یاد

 

در آنجا خوبی‌اش بر من چنین بود

که آنجا بهتر از خانه‌نشین بود

 

همی گفتند که روزنامه امرداد

چو خوانند گفته‌هایش دلنشین بود

 

گهی بینند چو طنز بنده اردیک

زنند خنده که شعرم آتشین بود

 

دوسالی را که بودم در امرداد

در آن دوره برایم بهترین بود

 

*اردشیر کیانی، با نام مستعار «اردیک»، همکار گروه طنز امرداد در سال‌های پیش بود.

فراخوان یادها و خاطره‌ها و دیدگاه‌ها: امرداد؛ بیست‌و‌پنج سال با شما

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *