گزارش تصویری از:

دومین نشست پرسش‌وپاسخ انجمن زرتشتیان تهران در مارکار

نشست پرسش‌وپاسخ انجمن زرتشتیان تهران در همایشگاه مارکار تهرانپارس با باشندگی شماری از همکیشان برگزار شد.

پرسش‌های باشندگان درباره هموندان هیات امنای گیو، نبود مهدکودک و برخی مشکلات تالار پذیرایی خسروی و استفاده از ورزشگاه خراشه و مناسب نبودن زمین‌های بازی مارکار بود.

در نشست پرسش و پاسخی که انجمن زرتشتیان تهران برای دومین بار در مارکار تهرانپارس برگزار کرد، هموندان هیات اجرایی مارکار و تعدادی از هموندان هیات مدیره گردش 45 انجمن زرتشتیان باشنده بودند.

گردانندگی این نشست بر دوش فرامرز پوررستمی، فرنشین کمیسیون روابط عمومی و سخنگوی انجمن بود. افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات، فرشاد فرهی‌فر، فرنشین کمیسیون آموزش و فرهنگی و خدامراد مزداپور، هموند کمیسیون خدمات گردش 45 پاسخگوی پرسش‌های باشندگان بودند.

بیشترین پرسش‌‌ها پیرامون هموندان جدید موقوفه گیو و مجموعه ورزشی بابک خراشه بود. همچنین پرسش‌ها و بیشتر انتقادات و پیشنهاد‌هایی هم درباره تالار پذیرایی خسروی بیان شد. از مشکلات ساکنان شرق تهران که یکی از باشندگان عنوان کرد و آن نبود مهدکودک برای کودکان شرق تهران سخن به میان آمد که مهردخت شهریاری توضیحاتی داد.

این نشست روز شنبه 14 مهرماه 1403 از ساعت 17:30 در تالار کوچک همایشگاه مارکار تهرانپارس برگزار شد و تا ساعت 19:45 ادامه داشت. در پایان به شوند روز ورهرام ایزد از باشندگان با آش و سیروگ که به کوشش هیات اجرایی مارکار تهرانپارس و جمعی از یاریگران آماده شده بود، پذیرایی شد.

به زودی متن کامل نشست در این تارنما منتشر می‌شود.

افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران از راست : فرامرز پوررستمی و خدامراد مزداپور مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات فرامرز پوررستمی، سخنگوی انجمن و گرداننده نشست فرشاد فرهی‌فر، فرنشین کمیسیون آموزش از راست: خدامراد مزداپور، هموند کمیسیون خدمات و شابهرام سیروسی، خزانه‌دارفرتورها از جمشید سیروس است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *