گرامیداشت جشن آبانگان در شریف‌آباد

خجسته جشن آبانگان با همازوری همکیشان در آتشکده شاه‌مهر ایزد شریف‌آباد اردکان برگزار شد.

به گزارش انجمن زرتشتیان شریف‌آباد اردکان، این آیین به شگون جشن آبانگان در ستایش و نیایش ایزد بانو آناهیتا، ایزد آب‌های روان، در روز آبان از ماه آبان گاهشماری زرتشتی، آدینه چهارم آبان‌ماه 1403 خورشیدی از ساعت 16:30 آغاز شد. ابتدا خوانش اوستای آبزور با آوای موبد ماهیار دهموبد انجام گرفت و پس از آن همکیشان با چای و شیرینی و نان روغنی سوروگ و پشمک پذیرایی شدند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *