گزارش تصویری از:

ساگرد درگذشت اَشو زرتشت در سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد

انجمن زرتشتیان یزد با همکاری باشگاه و سازمان جوانان زرتشتی یزد، آیین درگذشت اَشو زرتشت را برگزار کردند.

این آیین از ساعت ۱۱ نیمروز چهارشنبه پنجم دی‌ماه ۱۴۰۳ برابر با خیر ایزد و دی‌ماه 3762 زرتشتی گاه‌شماری زرتشتی در محل سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد با خوانش اوستای موبدان رستم کاووسیان‌زاده و خدامراد گنجی برگزار شد. در ادامه این آیین  بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس و کورش رشیدی، فرنشین انجمن زرتشتیان یزد و  موبد فریبا مالی و مهرداد خسرویانی مسوول فرهنگی انجمن زرتشتیان یزد به سخنرانی پرداختند و در پایان از همکیشان با ناهار پذیرایی شد.

فرتورها از کوشا جمشیدی کلانتری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. سخنرانی ها دراین گونه مراسم اصولا مختصر و مفید و متناصب به جماعتی که حضور دارند،بهتر است بیان شود
    سخنرانی که روخوانی از روی کاغذ و با محتوا سنگین خوانده شود شاید خواننده متوجه می شود،اما برای اکثر مردم مفهومی ندارد،و خسته کننده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *