گزارش تصویری از

گشایش اتاق کامپیوتر دبستان گیو

اتاق کامپیوتر دبستان گیو با تجهیز 10 دستگاه کامپیوتر اهدایی مهکامه ورزا گشایش یافت.

بنابر گزارش دبستان گیو، آیین گشایش اتاق کامپیوتر دبستان گیو که با تجهیز 10 دستگاه کامپیوتر اهدایی مهکامه ورزا روز سه‌شنبه 11 دی‌ماه 1403 با باشندگی آقای سیمرغ، معاونت ابتدایی منطقه شش تهران و خانم درخشانی مسوول دفتر او انجام شد. در این آیین فرشاد فرهی‌فر، فرنشین کمیسیون آموزش انجمن زرتشتیان تهران، کامبیز رستمی و پروانه خرمشاهی هموندان کمیسیون آموزش انجمن زرتشتیان تهران، روشن گشتاسبی نماینده آموزگاران دبستان گیو، فاطمه سلمان‌زاده مدیریت دبستان، مُنیر مردانی معاونت دبستان و هموندان انجمن اولیا و مربیان دبستان گیو معاونت ابتدایی منطقه شش تهران را همراهی کردند.

در این آیین همچنین گروه حافظ‌خوانی دبستان گیو به سرپرستی فاطمه سلمان‌زاده چند غزل را برای معاونت آموزشی منطقه شش اجرا کردند. از دیگر برنامه‌های این آیین اجرای نقالی با هنرمندی دانش‌آموز زرتشتی نازبانو فرودی بود. سپس معاونت آموزش منطقه شش به همراه هیات همراه از چند کلاس بازدید کرد.

دبستان گیو یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران است که مدرسه‌ای ارزشمند و تاریخی پایتخت با پیشینه‌ی بیش از 70 سال درخشش آموزشی به شمار می‌آید. این دبستان در دهه‌های نخست ساخت مدارس نوین به کوشش ارباب رستم گیو ساخته ‌شده و همچنان در میزبانی از دانش‌آموزان پویا است. مدیریت این دبستان بر عهده فاطمه سلمان‌زاده است.

        

فرتورها از دبستان گیو است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. ممنون از دهش خانواده زنده یادمهکامه ورزا.مهکامه عزیز روانت شادویادت گرامی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *