لوگو امرداد
در راستای رعایت توصیه‌های بهداشتی

تعطیلی مکان‌های زیرمجموعه‌‌ی انجمن زرتشتیان تهران

14 4 1فعالیت مکان‌های دینی، فرهنگی و آموزشی زیر مجموعه‌ی انجمن زرتشتیان تهران، به شوند پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و بایستگی رعایت توصیه‌های بهداشتی، تعطیل شد.

رواط‌عمومی انجمن زرتشتیان تهران به آگاهی رساند، در راستای رعایت توصیه‌های بهداشتیِ مراجع رسمی و پیشگیری از هرگونه خطر احتمالی ناشی از شرایط بوجود آمده در کشور، موارد زیر پس از بحث و بررسی و همفکری، در تاریخ شش اسفندماه ۱۳۹۸ خورشیدی به تصویب هیات‌رییسه انجمن زرتشتیان تهران رسید:

۱. آدریان و شاه‌ورهرام ایزد تهران و شاه‌ورهرام ایزد مجموعه‌ی مارکار تهرانپارس، تا اطلاع ثانوی پذیرای همکیشان  برای ادای نیایش و یا برگزاری آیین‌ها نخواهد بود.

۲. مهدکودک پرورش و کتابخانه یگانگی تا ۱۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی تعطیل خواهد بود.

۳. تالار پذیرایی تا رفع شرایط موجود از برگزاری هرگونه مراسمی معذور خواهد بود.

۴. سالنامه‌های سال ۱۳۹۹، سال آینده و در تاریخی که متعاقبا اعلان خواهد شد، توزیع می‌شود.

۵.  فعالیت دبیرخانه تا اطلاع ثانوی بسیار محدود خواهد بود و از انجام وظایف غیرضروری معذور می‌باشد. همکیشان گرامی، در صورت لزوم، پیش از مراجعه، با دبیرخانه تماس بگیرند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با سپاس از انجمن تهران برای این تصمیم درست و اگاهی رسانی. تعطیلی تمامی مکانهای تحت پوشش انجمن بهترین تصمیم است امیدوارم انجمن های شهرهای دیگر از جمله یزد نیز محدودیت های متناسب با هشدارها را اغاز کنند.

  2. مهد پرورش یه مدت واسه بازسازی تعطیل بود حالا هم به بهانه شرایط موجود تعطیله ممنون از اینهمه همفکری مسولین انجمن در ضمن توزیع سالنما بعد از سال جدید یه کار بیهوده است که تاریخ ان اعلام نشود بهتر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07