گزارش تصویری

برپایی نمایشگاه بهاره در باشگاه اردشیر همتی

نمایشگاه بهاره یک‌روزه پسین پنجشنبه دوم اسفندماه 1403 در تالار باشگاه اردشیر همتی برگزار شد.

این نمایشگاه از ساعت 15 تا 20 شب برپا بود و به کوشش بانوان آناهیتا کاویانی، شهرزاد غیبی، مهسا سیروسی، شهزاد کاویانی، ماندانا پیمان و لیندا بختیاری با غرفه‌های خوراکی تزیینی بافتنی عروسک‌بافی برگزار شد و همکیشان و غیرهمکیشان غرفه داشتند و بازدید برای همگان آزاد بود در زیر عکس‌ها را می‌بینید:

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *