برای موبد مهربان فیروزگری، نخستین فرنشین شورای حل اختلاف زرتشتیان

همواره نخستین‌ها به یاد خواهند ماند

شورای حل اختلاف زرتشتیان در پیامی درگذشت موبد مهربان فیروزگری نخستین فرنشین شورای حل اختلاف زرتشتیان تهران را آرامش‌باد گفت.

متن پیام شورای حل اختلاف زرتشتیان تهران به شرح زیر است:

ایرس‌تنام اوروانو یزه‌مه‌ئیده.

یاو اشه‌انام فره‌وشه‌یو.

بر روان درگذشتگان درود باد و به فروهر پاکان و اشوان

همواره نخستین‌ها به یاد خواهند ماند.

نخستین رییس شورای حل اختلاف زرتشتیان که از سال 1398 قبول مسوولیت کرده بود از میان ما رفت. موبد فرزانه مهندس مهربان فیروزگری که به‌راستی نامی شایسته داشت، این مسوولیت را، همچنان که دیگر مسوولیت‌هایی که به عهده گرفته بود به‌خوبی به سرانجام رساند و ما را در ساماندهی به این مهم تنها گذاشت.

امید که روان آن بزرگوار ما را پشتیبان باشد.

با احترام

شورای حل اختلاف شعبه 2637 (ویژه زرتشتیان)

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *