گزارش تصویری از

نمایشگاه دستاوردهای زرتشتیان در خانه نرگس

نمایشگاه فروش دستاوردهای فرهنگی و هنری زرتشتیان به کوشش انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران در خانه نرگس برگزار شد.

این نمایشگاه یک‌روزه به کوشش انجمن زرتشتیان تفت و توابع در روز آدینه 24 اسفندماه 1403 از ساعت 11 تا 19 با هدف نمایش و فروش دستاوردهای فرهنگی و هنری همکیشان زرتشتی در خانه نرگس برگزار شد.

فرتور از آناهیتا عبد شریف‌آبادی است.

6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *