گزارش تصویری

برگزاری آیین گهنبار پایان سال در رستم باغ

آیین گهنبار چَهره‌ی هَمس‌پَت‌مَیدیم گاه در آتشکده مجموعه رستم باغ برگزار شد.

پیرو فراخوان هیات‌امنای موقوفه گیو، آیین گهنبارخوانی پایان سال روز اهنود برابر با شنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۳ از ساعت 16 در آتشکده مجموعه رستم باغ برگزار شد.

همچنین در آیین گهنبار از بهزاد داریوش‌نژاد که چندین سال خویشکاری فرستادن پرده‌های آدریان رستم باغ به خشک‌شویی و سپس نصب آن را بر دوش دارد سپاسگزاری شد.

روز آدینه 24 اسفندماه 1403 نیز با باشندگی و همیاری 17 تن از همکیشان زرتشتی، آتشکده مجموعه رستم باغ برای پیشواز آیین گهنبار و نوروز پاکیزه شد. هیات‌امنای موقوفه گیو با پیشکش جعبه شیرینی از آنان سپاسگزاری کرد.

همچنین هیات امنای موقوفه گیو در پیامی، سال نو را به همه همکیشان زرتشتی شادباش گفت و از کسانی که در واپسین گهنبار پایان سال همازوری داشتند سپاسگزاری کرد.

متن پیام هیات امنای گیو به شکل زیر است:

به یاری اهورامزدا
در واپسین روزهای سال آرزوی سعادت، سخاوت، سربلندی، سرافرازی، سرور، سروری و سلامتی که بهترین هفت‌سین زندگی است را برای شما عزیزان و خانواده گرامیتان از درگاه اهورامزدا خواهان و خواستاریم.
اینک خوشحالیم که با حضور گرمتان در آخرین چهره گهنبار باعث دلگرمی و سرافرازی ما شده‌اید. گاه گهنبار کمک‌کارتان باشد.
با امید دیدارتان در سال جدید و برنامه‌های هیات امنای موقوفه گیو
هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز
هیات امنای موقوفه گیو

فرتورها از آیسان نمیرانیان است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *