آیین تش بوم و بدرقه فروهرها در روستای قاسم آباد

زرتشتیان روستای قاسم‌آباد یزد در سپیده دم 30 اسفندماه آیین آتش‌افروزی (تش بوم) که برای بدرقه فروهرهای درگذشتگان است را در بام خانه‌های خود انجام دادند.
سپس همکیشان بخشی از آتش خانگی خود را با آتش همیشه فروزان آتشکده پیوند دادند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *