آیین جاسبز باد در خانه نرگس برگزار شد

آیین جاسبز باد سال 1404 نیز یکم فروردین در روز اورمزد و ماه فروردین از گاهشماری زرتشتی برابر با یکم فروردین در خانه‌ی نرگس برپا شد.
زرتشتیان نخستین روز سال را به دیدار خانواده‌هایی می‌روند که در سال گذشته عزیزی را از دست داده‌اند و با آرزوی سالی نیک، جای خالی درگذشته را سبز و گرامی می‌دارند.

فرتورها از بهراد باستانی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. درود.شادباش مرا به مناسبت اغاز سال نو وبهار طبیعت به پذیرید. من هم جای عزیزان در گذشته را نزد بستگانشان سبز می دانم وبرای بازماندگان صبر ارزو می نمایم.خودرادر غم انها شریک می دانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *