لوگو امرداد

آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران درباره برگزاری آیین‌ها

2 4انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران پیرامون چگونگی برگزاری آیین گهنبار پایان سال و آیین جاسبزباد سال نو تازه‌درگذشتگان  آگاهی‌رسانی کرد.

در آگاهی‌رسانی انجمن تفت‌وتوابع مقیم تهران آمده است، با توجه به بایستگی رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و پرهیز از گردهمایی در روزهای پیش رو، و هم‌راستا با  وَچَر انجمن موبدان تهران، آیین اوستاخوانی گاهنبار چهره همس پت میدیم‌گاه بدون حضور زرتشتیان، در انجمن تفت‌وتوابع مقیم تهران برگزار می‌شود و آیین جاسبزباد سال نو تازه‌درگذشتگان در روز نخست فروردین 1399 خورشیدی در خانه نرگس برگزار نمی‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با سپاس. بسیار تصمیم درستی است. برای گذر مناسب بسیار خوب است که تمامی فعالیت ها و مراکز و مراسم ها تعطیل شوند و فقط تمرکز بر آگاهی رسانی و کمک به افراد باشد. اگر انجمن ها تلاش کنند که هماهنگی نیز از نظر دریافت کمک های مالی و رساندن آنها انجام بدهند بسیار مناسب است. شاید در این مرحله بهترین راه حل این باشد که در تهران انجمن زرتشتیان تهران این مسئولیت را اگر می تواند قبول کند و شماره حساب خود را اعلام کند و در کرج، کرمان و اصفهان و شیراز هر کدام از این انجمن ها مسئولیت را قبول کنند و شماره حساب خود را اعلام کنند و نظم و هماهنگی رساندن کمک ها را مدیریت کنند. در یزد اگر هر کدام از انجمن های محله ایی بتوانند و این توانایی را در خود ببینند این مسئولیت را قبول کنند و به طور محلی مدیریت کنند اما در صورتی که نتوانند به انجمنی مثل انجمن یزد یا موسسه یسنا سپرده شود.
    بسیار مهم است که هر چه زودتر این هماهنگی انجام شود و لیستی با مشخصات به طور رسمی اطلاع رسانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06