آزمون نوبت دوم دینی دانش‌آموزان زرتشتی کرمان

آزمون دینی پایان سال دانش‌آموزان زرتشتی پایه‌های دهم و یازدهم در تالار آتشکده کرمان همزمان با دیگر شهرهای زرتشتی‌نشین برگزار شد.

دانش‌آموزان پایه‌های دهم تا یاردهم کلاس های دینی انجمن زرتشتیان کرمان، آدینه ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۱۱ در آزمون هماهنگ  شرکت کردند. آزمون دینی بقیه پایه‌های آموزشی به دلیل تداخل با امتحانات پایان سال در پنجشنبه گذشته انجام شد. آزمون دینی با هماهنگی کارگروه دینی و با پرسش‌های یکسان، هم‌زمان در شهرهای زرتشتی‌نشین برگزار می‌شود. در زیر عکس را می‌بینید:

فرتورها مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *