گزارش تصویری

مرحله مقدماتی مانتره ۳۲ در کرمان

مسابقات مانتره مقدماتی پسین دوشنبه ۲۳ تیر با باشندگی همکیشان و هموندانی از کانون دانشجویان زرتشتی تهران در آتشکده کرمان برگزار شد.

هموندانی از کانون دانشجویان زرتشتی تهران برای برگزاری آمده بودند داور حضوری خدامرادپارسی مهر بود و هموندان دیگر آنیتا بهمردی، پگاه بزرگ‌چمی، نیما اردشیری مبارکه، کاویان گشتاسبی و شروین نمیرانیان هماهنگ‌کننده بودند. مسابقه از ساعت 16 آغاز شد. درابتدا پیوند شهریاری و کیوان بختیاری، گاتا‌خوانی کردند. سپس ۱۰ تن در سه رده اهنود گات – اشتود گات و از برخوانی  ۱۰ تا 18 سال به رقابت پرداختند. در رده اشتود سپنتمد کیوان بختیاری. پیوند شهریاری و روژان کاویانی. دررده از برخوانی آیدا باوفا. پندار شهریاری. پیوند شهریاری. چیستا فروهری، آرتیمیس کاویانی و روژان کاویانی. در رده اهنود: آیدا باوفا، آرین باوفا، آرش خادمی، فرهاد فرهادی، فردین فلاحتی، و آرتیمیس کاویانی. در پایان با دادن یادبود و گرفتن عکس یادگاری جلسه پایان یافت. در زیر عکس‌ها را می‌بینید:

 

شرکت‌کنندگان و هموندان کانون دانشجویان زرتشتی

فرتــورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *