لوگو امرداد
دژکام، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس

سهرابی شخصی خدوم با سجایای اخلاقی بی‌شمار بود

آیت اله دژکاملطف‌اله دژکام نماینده‌ی مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز درگذشت افلاتون سهرابی را به همه‌ی زرتشتیان ایران به‌ویژه انجمن زرتشتیان شیراز، همسر و فرزندان وی آرامش‌باد گفت.
در نامه‌ای که ششم فروردین ماه به قلم ایشان خطاب به خانواده سهرابی انتشار یافت، آمده است :
«استماع غم فقدان جناب عالیجاه آقای افلاطون سهرابی رئیس انجمن زرتشتیان استان فارس موجب تاسف اینجانب گردید. ایشان در بین خواص به عنوان یکی از چهره‌های علمی و فرهنگی شناخته می‌شد، در بین اعضای محترم انجمن نیز به عنوان شخصی خدوم، منضبط و دارای سجایای اخلاقی بی‌شمار شهره بود. رحلت آن فقید که در راستای تحکیم نظام و دفاع از مشروعیت جمهوری اسلامی ایران به جد خدمت نمود و در جمیع مناسبات اجتماعی و سیاسی همسو با نظام اسلامی مشارکت فعال داشتند، ضایعه‌ای اسف‌انگیز است. درگذشت آن شخصیت خدوم اجتماعی را به قاطبه زرتشتیان ایران اسلامی بالاخص انجمن زرتشتیان شیراز و خاصه همسر و اولاد گرامی وی تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می نمایم. لطف‌اله دژکام، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز»

IMG 20200325 WA0005

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. سلام
    بعنوان همکاری که سالهای متمادی با وی بوده واز اخلاق خوب نامبرده که دور از تکلف و ریا بود بهره بردم برای ان مرحوم ارامش ابدی و برای بازماندگان طلب صبر از خداوند خواستارم
    و ایکاش امکان حضور در محل ارمگاه نامبرده محقق میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09