آغاز کلاس‌های اوستای مرکز سن‌دیگو

کلاس‌های اوستای مرکز سن‌دیگو در روز یکشنبه ۱۴ سپتامبر، 23 شهریورماه با شور و اشتیاق توصیف‌نشدنی دانش‌آموزان آغاز شد.

این کلاس‌ها پسین دومین یکشنبه هر ماه برگزار می‌شوند. در سال تحصیلی جدید بیش از ۴۰ تن از نونهالان و نوجوانان هازمان زرتشتی نام‌نویسی کردند. کلاس‌های این دوره با اوستاخوانی موبد انوشه باستانی و همازوری تمام باشندگان در یک حلقه بزرگ و دست در دست یکدیگر، آغاز شد. در ادامه روز گروه‌های سنی مختلف کلاس‌بندی شدند و هر گروه مناسب با سن‌شان یادگیری دین بهی را آغاز کردند. این کلاس‌های شاد و پرجنب‌وجوش با آموزش یوگا و حرکات موزون به پایان رسید. در میانه کلاس‌ها از نوآموزان و باشندگان پذیرایی درخور انجام شد. شایان گفتن است که تمامی دست‌اندکاران و آموزگاران به‌صورت خویش‌یار (داوطلب) هستند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *