گزارش تصویری از گهنبارخوانی در خانه نرگس

واپسین گهنبار سال در واپسین آدینه‌ی سال

واپسین چَهره‌ی گهنبار سال از سوی انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران برگزار شد.

گهنبار «همس‌پت میدیم‌گاه»، واپسین چَهره‌ی گهنبار سال و گاه آفرینش انسان از ساعت 15 آدینه، 27 اسفندماه 1395 خورشیدی در خانه نرگس با باشندگی شماری از زرتشتیان برگزار شد.

 

 

کورش ساسانی، فرنشین انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران 

 فرامرز پوررستمی، هموند هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران

 

  فرتور از مژده شهریار است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *