دیدار بهشید برخوردار با گروهی از کنشگران زرتشتی در کرمان

نشستی دوستانه با بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس، پسین پنجشنبه ۱۷ مهر در خانه گوهر همتی کرمان برگزار شد.

این نشست از ساعت ۱۶ آغاز شد. ابتدا نسرین فرهادی به دکتر برخوردار خوشامد گفت و گزارشی از کار خانه گوهر همتی ارایه داد. سپس بهشید برخوردار سخنرانی کرد و به پرسش‌های باشندگان پاسخ داد. در پایان این دیدار از سوی موسسه خیریه اردشیر همتی به رسم یادبود هدیه‌ای به دکتر برخوردار پیشکش شد. سپس عکس یادگاری گرفته و پذیرایی انجام شد. در زیر عکس‌ها را می‌بینید:

فرتورها از دنیا نوشادی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *