بامداد دوشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۵، دبستان پسرانه جمشید جم در برنامهای ویژه میزبان نوآموزان پایه نخست و خانوادههای آنان بود تا در کنار تکمیل پروندههای نامنویسی، با فضای آموزشی مدرسه نیز آشنا شوند.
در این برنامه، خانوادهها در نشستی با نوشین پشوتن، مدیر دبستان دیدار و گفتوگو کردند و با روند آموزشی و شیوه ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی آشنا شدند. مدیریت دبستان نیز در این نشست درباره امکانات آموزشی، برنامههای مدرسه و شرایط تحصیل در دبستان جمشید جم توضیحاتی ارایه کرد و به پرسشهای خانوادهها پاسخ داد.
همچنین فیروزه فرودی، آموزگار دینی، با اجرای فعالیتهای سرگرمی و بازیهای فکری، لحظاتی شاد و آموزشی برای دانشآموزان فراهم آورد.
فرشته شامردانی، معاون اجرایی دبستان جمشید جم، بخشهای مختلف فضای آموزشی و امکانات مدرسه را برای دانشآموزان معرفی کرد. نوآموزان پذیرایی شدند و به آنان یادبودهایی به همراه دستبند «تیروباد» نماد جشن تیرگان، پیشکش شد.
در پایان، نامنویسی هفت دانشآموز در پایه نخست این دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۵–۱۴۰۶ تکمیل شد.
دبستان جمشیدجم یکی از آموزشگاههای ششگانهی انجمن زرتشتیان تهران، در سال 1285 خورشیدی بنیانگذاری شده و دانشآموزان زرتشتی را از پایهی نخست تا پایهی ششم برای آموزش پذیراست.



فرتور از دبستان جمشید جم است.
