گزارش تصویری؛

نیایشگاه‌های زرتشتیان تهران در نخستین ساعت‌های سال نو

زرتشتیان تهران در نخستین ساعت‌های پس از نو شدن سال در نیایشگاه شاه‌ورهرام ایزد گرد هم آمدند و به نیایش و راز و نیاز با اهورامزدا پرداختند.

فرتور(:عکس)های زیر از باشندگی زرتشتیان در نخستین روز از سال 1396 خورشیدی در نیایشگاه شاه‌ورهرام ایزد است:

فرتور از همایون مهرزاد است

1393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *