گزارش تصویری

هموندان انجمن اولیا مربیان دبیرستان رستم‌آبادیان برگزیده شدند

هموندان جدید انجمن اولیا مربیان دبیرستان دوره نخست رستم‌آبادیان برای سال تحصیلی 1405-1404 با رای‌گیری الکترونیکی برگزیده شدند.

بنابر گزارش دبیرستان دوره نخست رستم‌آبادیان اولیای دانش‌آموزان این دبیرستان روز  یکشنبه 13 مهرماه 1404پس از آشنایی با نامزدهای این سمت، با رفتن به تارنمای «مای مدیو» به شکل الکترونیکی به برگزیدگان خود رای دادند.

در نشست معارفه نامزدها، اولیای دانش‌آموزان با آموزگاران این دبیرستان نیز دیدار داشتند.

نام هموندان اصلی انجمن اولیا مربیان این دبیرستان به شرح زیر است:

  • فرشید نیکفام پدر هیربد نیکفام با 33 رای
  • پگاه سیروسی مادر رادین ماوندادنژاد با 32 رای
  • شاهین نوشیروان چمی پدر سام نوشیروان چمی با 30 رای
  • اشکان جهانبخشی پدر سپنتا جهانبخشی با 25 رای
  • فائزه امیر سرداری مادر آروین عظیمی با 16 رای

هموندان جانشین (:علی‌البدل): آرزو خان‌جانی مادر علیرضا خان‌جانی با 14 رای، سیده شیوا شفیعی مادر ماهان نوروزی با 14 رای،  وحیده کریمی کنگرلوئی مادر محمد سبحان کریمی کنگرلوئی با 9 رای

دبیرستان رستم‌آبادیان بنیادشده در سال 1320 خورشیدی، یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی وابسته به انجمن زرتشتیان تهران است. مدیریت این دبیرستان اکنون بر دوش اردشیر بهمردی است.

فرتورها از دبیرستان رستم آبادیان است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *