گزارش تصویری از

گرامیداشت جشن آبانگان در دبیرستان رستم‌آبادیان

شورای دانش‌آموزی دبیرستان دوره نخست رستم‌آبادیان با همیاری دانش‌آموزان این دبیرستان جشن آبانگان را گرامی داشتند.

بنابرگزارش دبیرستان دوره نخست رستم‌آبادیان، دانش‌آموزان این دبیرستان روز دوشنبه پنجم آبان‌ماه 1404 با اجرای موسیقی، خواندن دکلمه و مسابقات سرگرم‌کننده روزی شاد را در کنار یکدیگر داشتند.

نام دانش‌آموزانی که در این جشن هنرنمایی و اجرا داشتند به شرح زیر است:

آدرین چنگیزی اجرای چیستان، کوروش کشمیری نوازنده گیتار، آرشام جمشیدی نوازنده هنگدرام، بهرام بختیاری نوازنده گیتار، مهرسام خسروی نوازنده دف، سام نوشیروانی نوازنده هنگدرام، فراز فرهی‌فر اجرای چیستان، سپندار کاویانی نوازنده گیتار، پویا غیبی اجرای سرگرمی، بهراد مژگانی نوازنده تنبک، امیر ابراهیم میرملکی اجرای چیستان و فرزاد کیان‌زاد مجری این جشن بود. همچنین مهرسام خسروی از این اجراها عکاسی کرد.

جشن آبانگان در روز آبان از ماه آبان در گاهشمار زرتشتی، برابر با چهارم آبان ماه در گاهشمار کشور، به گرامی داشت آب‌ها ویژه است.

دبیرستان رستم‌آبادیان بنیادشده در سال 1320 خورشیدی، یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی وابسته به انجمن زرتشتیان تهران است. مدیریت این دبیرستان اکنون بر دوش اردشیر بهمردی است.

فرتورها از دبیرستان رستم‌آبادیان است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

2 پاسخ

  1. بسیار نیکو و برهمه ما زرتشتیان جهان عست که فرزتدامون دا شاد کتیم‌و‌تشویق .و جای خاکسپاری و پرسه و بقیه وصیت‌به کادو دادن به بچه های کلاس اوستا و‌حمایت شدید عاطفی و ف هنگی و حتی مالی و کادو و کلاس رقص و موسیقی ‌ شادی و خوشحالی فرزندان مان مهم تر از همه پیروز و مانا باشید

    1. خیلی خوبه از ادیان دیگر یا بهتر بگویم از هموطن های خودمان آگاهی داشته باشیم و به آنها احترام بگذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *