واپسین آیین گهنبار سال ، در دبستان جمشیدجم

 آیین واپسین گهنبار سال 1395، امروز 24 اسفند با همازوری دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها در دبستان جمشید جم برگزار شد.

این گهنبار با دهش خیرتندیشان و دانش آموزان برپا شد. یک ظرف خوراک‌خوری از دهش آقای کورش دارابیان برای شادباش نوروزی به دانش‌آموزان پیشکش شد.

فرتورازهمایون مهرزاد

1393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *