صعود گروهی کوهنوردان زرتشتی به پناهگاه پلنگ‌چال

گروهی از کوهنوردان زرتشتی به سرپرستی سیروس مندگاری، مسیر درکه به پناهگاه پلنگ‌چال را پیمودند.

به گزارش روابط‌عمومی گروه کوهنوردان زرتشتی تهران، ۹ تن از کوهنوردان زرتشتی، پنجشنبه ۱۴ خورداد ۱۴۰۵ در هوایی بهاری و نیمه‌ابری، به پناهگاه پلنگ‌چال صعود کردند.

کوهنوردان ساعت ۴:۴۵ بامداد حرکت خود را از میدان درکه آغاز کردند و پس از سه ساعت کوه‌پیمایی، در ساعت ۷:۴۵ به پناهگاه پلنگ‌چال رسیدند. شرکت‌کنندگان پس از ۳۰ دقیقه استراحت، ساعت ۸:۱۵ مسیر بازگشت را در پیش گرفتند و برنامه ساعت ۱۰:۴۵ به پایان رسید.

شرکت‌کنندگان در این برنامه صعود عبارت بودند از:

شهین شیرمردی، کتایون فلاحت و فیروزه ماوندادی، کامیار سروشیان، سهراب جمشیدی، کوروش بلندی، رامین زره‌پوش و اردشیر بهمردی. سرپرست تیم: سیروس مندگاری

فرتور از گروه کوهنوردان زرتشتی است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *