لوگو امرداد

گزارش از عملکرد موسسه‌ی مهرآوران یسنا کویر یزد در دوران کرونا

2020 04 19 at 14.29.17.jpgگزارش از عملکرد موسسه‌ی مهرآوران یسنا کویر یزد در دوران همه‌گیری بیماری کرونا  آگاهی‌رسانی همگانی شده است.

موسسه‌ی مهرآوران یسنا کویر یزد با مدیریت شاهرخ باستانی در زمینه‌ی مددکاری زرتشتیان یزد فعالیت می‌کند. این موسسه از آغاز فراگیری ویروس کرونا در استان یزد با همیاری نیک‌اندیشان فعالیت‌های گوناگونی را در راستای پشتیبانی از همکیشان  انجام داده است. در گزارش کوتاهی به عملکرد موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد در این دوران  پرداخته شده است که در ادامه می‌خوانید:

بنام خدا

موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد با آرزوی سلامتی برای همه مردم دنیا و شکیبایی و آرامش برای بازماندگان درگذشتگان این ایام سخت و ناگوار

با توجه به این که هموندان موسسه معتقدند نیازی به گزارش همگانی کارکرد موسسه در این دوران نیست ولی بعنوان تشکر از همیاران و خیراندیشان این موسسه گزارش مختصری از عملکرد خود را برای اطلاع عموم ارائه می‌نماییم.

1-   مشاوره قبل از بستری، پیگیری مشکلات بیماران در بیمارستان و پس از ترخیص در منزل

2-   اطلاع‌رسانی در مورد ویروس کرونا در سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی

3-   تهیه وسایل مورد نیاز در دو مرحله، در پیک درگیری همکیشان به ویروس کرونا و کمبود وسایل بهداشتی، بخصوص برای عزیزانی که دسترسی آسانی به امکانات نداشتند.

4-   خرید یک دستگاه اکسیژن‌ساز، چند مانومتر اکسیژن، یک دستگاه پالس اکسیمتر و کپسول اکسیژن، تا تعداد این وسایل به حدی باشد و برای استفاده همکیشان کمبودی احساس نشود.

5-   تهیه پکیج خواربار با همکاری انجمن همازور برای همکیشان نیازمند ، همیاری خوب رابطین انجمن محله‌ها و روستاهای استان برای پخش به موقع آنها

6-    موسسه در حال حاضر با توجه به ادامه‌ی بیماری به خانواده ها ماسک و الکل و به کادر درمان ماسک N95 تحویل می‌دهد تا در پیشگیری این بیماری کمک کرده باشد.

7-   اختصاص کمک هزینه برای همکیشانی با مشاغل آسیب‌پذیر و خانواده‌های نیازمند.

موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد از همه ارگان‌ها، انجمن‌ها، و خیرین محترم که به نحوی در ارائه‌ی خدمت به همنوعان خو د تلاش می‌کنند و همچنین از کادر درمان مخصوصا در بیمارستان‌هایی که درگیر پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کرونا بودند قدردانی می‌نماید.

موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد

موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد، با آرمان ایجاد مرکز سالمندان روزانه، آموزش، ایجاد مرکزمشاوره روانشناسی، حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست، ویزیت در منزل، حمایت از سالمندان، حمایت از جوانان در معرض خطر در تاریخ چهارم مهرماه 1396 خورشیدی با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی و با شماره ثبتی 1599 آغاز به کار کرده است.

بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از آغاز ماه دسامبر سال میلادی 2019 (دی ماه) از شهر ووهان چین گسترش یافت.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06