لوگو امرداد
مجوز تاسیس و فعالیت صادر شد

آترین سرو مبارکه؛ نخستین مدرسه فوتبال در هازمان زرتشتی

photo 2020 05 29 16 54 15بــاشگاه ورزشی آترین برپایه‌ی آیین‌نامه‌ اجرایی هیات‌وزیران و مجلس و با تایید کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و موافقت سازمان جوانان و ورزش استان تهران و تحت نظارت هیات فوتبال استان تهران موفق به کسب پروانه تاسیس و فعالیت مدرسه فوتبال با نام «آترین سرو مبارکه» شد.
پروانه تاسیس مدرسه فوتبال آترین به شماره ۲۰۶/۹۸/۱۱۸ بــه تــاریــخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ بــه مدیریت افلاطون بهرامی و همچنین با مدیریت فنی شــهرام خسرویانی، کارشناس‌ارشد تربیت‌بدنی و دارای مدرک مربیگری درجه B از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) صــادر شده اســت.
افلاتون بهرامی مدیرعامل باشگاه ورزشی آترین در پیام خود با اعلام این خبر گفت: باعث بالندگی و مباهات است که ایــن افــتــخــار بــرای نخستین بــار در هازمان زرتــشــتــی، انجام‌پذیر شده است. بــاشــگــاه آترین بــر اساس ضوابط و کسب استانداردهای لازم که به مسوولان و بازرسان مربوطه ارایه و با توجه به خوش‌نامی و حسن شهرت باشگاه در اندک زمانی که از فعالیت حرفه‌ای خود، موفق به کسب این مجوز شده است. سخت‌گیری و موشکافی روزافزون سازمان‌های نظارتی، تغییر و تحول ناگهانی در فدراسیون فوتبال و در نهایت فراگیری ویروس کرونا که تعطیلی طولانی مدت این مراکز را در پی داشت، همگی تاخیر و به درازا کشیدن زمان صدور مجوز را پیش آورد.
افلاتون بهرامی در ادامه‌ی پیام با اشاره به این که مــدرســه فــوتــبــال می‌تــواند فــرصــت کارآفرینی در ایــن زمینه را فراهم کند، افزود: با آغاز دوره‌ی رســمــی فــعــالــیــت مدرسه‌ی فوتبال، دوستداران به همکاری را فراخوانده و پس از بررسی پیشینه‌ی ورزشی و تست‌های فنی گزینش انجام می‌شود.
موسسه فرهنگی ورزشی آترین برابر با قوانین فدراسیون فوتبال در سطح باشگاهی به ثبت رسیده و در زمینه‌ باشگاه‌داری، تیم‌داری در تمام گروه‌های سنی، آموزش، آکادمی فوتبال، همکاری با هیات فوتبال استان تهران و فوتسال بانوان فعالیت می‌کند. افلاطون بهرامی، پیشکسوت ورزشی هازمان زرتشتی، مدیرعامل باشگاه آترین است. آذرماه سال 1398 خورشیدی، در آیین پایانی پیکارهای فوتبال محلات و باشگاه‌های شمال‌شرق تهران، کاپ اخلاق و کاپ مقام اول زیرگروه لیگ دسته یک در رده سنی جوانان به باشگاه ورزشی آترین پیش‌کش شد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. بهدین گرامی جناب افلاطون بهرامی
    مجوز تاسیس وفعالیت نخستین مدرسه فوتبال در هازمان زرتشتیان که با کوشش شما برای جوانان همکیش فراهم شده را شادباش میگوییم.

  2. سپاسگزارم از حمایت و همراهی های بی شائبه و دلگرم کننده شما عزیزان بزرگوار، پاینده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09