پنج‌شنبه 13 مهرماه؛

طرح بهبود کیفیت آموزشگاه‌های زرتشتی آغاز می‌شود

هشتمین دوره کلاس‌های طرح بهبود کیفیت آموزشی آموزشگاه‌های زرتشتی تهران از 13 مهرماه آغاز خواهد شد.

این دوره از کلاس‌ها از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه در محل سازمان جوانان زرتشتی (فروهر) برگزار خواهد شد.

خانواده‌ها می‌توانند برای نام‌نویسی در این کلاس‌ها تا پایان هفته‌ی جاری به تارنمای  www.sarzamineparsian.com بروند و به شکل غیرحضوری نام‌نویسی کنند.
همچنین پنجشنبه ششم مهرماه در ساعت 16 نشستی برای آشنایی بیشتر با این کلاس‌ها برگزار خواهد شد و دوست‌داران می‌توانند از ساعت 16 در محل سازمان جوانان زرتشتی حضور یابند و در ادامه نام‌نویسی خود را انجام دهند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *