لوگو امرداد

سپند بلندی به مسابقه کشوری خوانش شاهنامه راه یافت

سپند بلندی

سپند بلندی با دستیابی به جایگاه برتر در نخستین دوره مسابقه‌های خوانش شاهنامه فردوسی در سطح مدارس فرزانگان استان البرز به مرحله‌ی کشوری راه یافت.

سپند بلندی در مرحله نخست مسابقه‌های خوانش شاهنامه فردوسی، در سطح مدارس فرزانگان، جایگاه برتر مرحله‌ی استانی را به دست آورده و به مرحله‌ی کشوری این مسابقه‌ها راه یافت.
استاد فرهیخته دکتر میرجلال‌الدین کزازی با پیش‌کش پیام شادباش درخور به برگزیدگان شاهنامه‌خوانی در مرحله‌‌ نخست این مسابقه‌ها، دلگرمی افزون این خردمندان و اندیشمندان کوچک را سبب‌ساز گشت‌.
این نوجوان برتر شاهنامه‌خوان از هموندان گروه نقالی و شاهنامه‌خوانی زرتشتیان ایران به استادی و سرپرستی موبدیار پریا ماوندی است.
دستیابی به رتبه‌ی دوم در رشته‌ی مشاعره‌ی مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان منطقه ۱ کرج از دیگر افتخارات شایان یادآوری سپند بلندی دانش‌آموز پایه‌ی هفتم دبیرستان دوره‌ی اول استعدادهای درخشان شهید باهنر کرج است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. آفرين سپند
    درخواستی دارم از شاهنامه خوانان . که شاهنامه خواني از مدل فعلي کمي به روز تر و شيواتر و کلاسيک تر نمايند . شاهنامه خواني فعلي کمي قديمي است و تکراری شده است . خواهشا به روز تر و جذاب تر نمايند . سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07