لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی، بخش نخست

چالش‌های اینستاگرامی یادواره جان‌باختگان

چالش خاطره گویی کانون دانشجویان زرتشتی11کانون دانشجویان زرتشتی در راستای بزرگداشت یاد و نام  جانسپاران راه میهن و یادواره‌ی چهلمین پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان، همکیشان را به همراهی در چالش‌های اینستاگرام فراخوانده است.

امسال با پایداری ویروس کرونا، گردهمایی و برگزاری پیکارهای ورزشی جام چهلم جان‌باختگان امکان‌پذیر نیست. کانون دانشجویان زرتشتی به فراخور پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان که هرساله در هفته‌ی نخست امردادماه برگزار می‌شده، در این دو هفته‌ی‌ پیش‌رو به مدت چهارده روز از 29 تیرماه تا 10 امردادماه با گذاشتن چالش‌های گوناگون در اینستاگرام یاد جانسپاران راه میهن را گرامی می‌دارد. از همکیشان دعوت شده است تا با تهیه‌ی عکس‌، نماهنگ (ویدیو‌)، متن‌ و نواهنگ (صدا) در ارتباط با موضوع چالش‌ها در بزرگداشت یاد و نام جانسپاران راه میهن و جام جان‌باختگان، همراه شوند و آثار خود را تا تاریخ یکم امردادماه 1399 خورشیدی به نشانی تلگرام kdz_id@ بفرستند.

برنامه‌ی چالش‌ها در بخش‌های گوناگون آگاهی‌رسانی می‌شود. بخش نخست شامل چالش‌ نواختن موسیقی جام، چالش‌ زدن ماسک، چالش ورزش و نقاشی و چالش خاطره‌گویی است.

۱.چالش نواختن موسیقی

از تمامی نوازندگان دعوت شده است تا بخشی از موسیقی جام جان‌باختگان را با ساز خود بنوازند.

چالش موسیقی کانون دانشجویان

نوازندگان می‌توانند ساز خود را در نشانی تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی انتخاب کرده و از میزان ۹ تا ۱۸ این موسیقی را بنوازند.

۲.چالش ماسک زدن

ماسک کانون دانشجویان

چالش این گونه است که با پوشیدن لباس جام یا به گردن انداختن مدال، داشتن یادبود جام، یا در دست داشتن کاپ قهرمانی خود، ویدیویی از خود بگیرید. در این ویدیو یک ماسک را از طرف راست خود دریافت کرده، آن ‌را به صورت خود بزنید و به سمت چپ خود یک ماسک دیگر بدهید طوری که به‌نظر برسد به فردی در کنار خود ماسک می‌دهید.

۳.چالش ورزش و نقاشی

ورزش و نقاشی کانون دانشجویان

دوستداران می‌توانند با فرستادن ویدیو یا عکسی از خود در هنگام ورزش کردن (پیاده‌روی، دو، شطرنج، دوچرخه سواری و… ) در پاسداشت یاد جام جان‌باختگان و جانسپاران راه میهن یاری کنند. همچنین از خردسالان و نونهالان زرتشتی دعوت شده است تا با کشیدن نقاشی‌های ورزشی در این چالش همراهی کنند.

۴.چالش خاطره‌گویی

چالش خاطره گویی کانون دانشجویان زرتشتی

در چالش خاطره‌گویی از شرکت‌کنندگان، برگزار‌کنندگان و بازدیدکنندگان جام جان‌باختگان دعوت شده است تا خاطراتی را که این جام برای آنان رقم زده است را در هر قالبی مانند (صدا، متن، ویدیو و…) بازگو کنند.

کانون دانشجویان زرتشتی ۴۰ سال پی‌درپی بهدینان، جوانان و ورزشکاران را به نام پرافتخار جام جان‌باختگان دور هم گردآورده است. سی‌ونهمین دوره پیکارهای ورزشی جام جانباختگان را با حضور ورزشکاران رشته‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال، تنیس روی‌میز، بدمینتون و شطرنج  از ۳۱ تیرماه تا ۴ امردادماه در همایشگاه فرهنگی-ورزشی مارکار تهرانپارس برگزار شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10