لوگو امرداد

پخش آیین گهنبار‌خوانی دبستان گیو در اینستاگرام

آیین گهنبارخوانی دبستان دخترانه‌ی گیو در صفحه‌ی اینستاگرام، پخش زنده (live) می‌شود.

دبستان دخترانه‌ی گیو همچون سال‌های پیش آیین گهنبارخوانی برپا می‌کند. برگزاری آیین گهنبار در راستای یادبود بنیادگذاران دبستان و دهش نیک‌اندیشانی است که در گذر بیش از ۷۰ سال، آموزشگاه را برای گسترش فرهنگ و ادب دانش‌آموزان این مرز و بوم پاسداری کرده‌اند.
آیین گهنبار امسال با خواست دوشارامی و تندرستی همه‌ی بهدینان در روزهای ناهنجار کنونی در تاریخ 30 امرداد‌ماه 1399 خورشیدی، روز شهریور از ماه شهریور و خجسته جشن شهریورگان در ساعت 18:30، مجازی برگزار خواهد شد.
آیین گهنبار از دبستان گیو به شیوه‌ی مجازی و زنده (live) در اینستاگرام امرداد (@amordad.news) و برساد (@berasad) پخش می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. سپاس و آفرين و درود بسیار ؛ به شوند اينکه پس از گذر ساليان، در نزد بهدينان عزيز هيچگاه بخشش دهشمندان فراموش نشده و ياد ايشان گرامي داشته ميشود . سپاس از همه دهشمندان زرتشتی و از همه قدردانان و همچنين از همه موبدان گرامی. چقدر حال آدم خوب مي شود وقتي که قدر کارهاي خوب انسان دانسته شود حتي تنها با يک سپاس. پس من نیز از بنيادگذاران دبستان گيو و همه نيک انديشان دهشمند سپاسگزاری مي نمايم و برای دهشمندان درگذشته ، آرامش روان و نامي جاويدان خواهانم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30