لوگو امرداد
28 امردادماه ساعت 18:30

پخش زنده‌ی آیین گشایش جام هشتم بدمینتون شیراز

پوستر آیین گشایشهمانگونه که پیش از این انجمن زرتشتیان شیراز از برگزاری نمادین آیین گشایش و پایانی دوره‌ی هشتم جام قهرمانی بدمینتون زرتشتیان سراسر ایران خبر داده بود، ساعت برگزاری این دو آیین آگاهی‌رسانی شد.

آیین گشایش پیکارها 28 امردادماه 1399 خورشیدی از ساعت 18:30 در صفحه‌ی رسمی پیکارها در اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/zbcshiraz پخش خواهد شد، همچنین آیین پایانی پیکارها نیز آدینه 31 امردادماه ساعت 11 بامداد به گونه‌ی زنده پخش می‌شود. از تمامی علاقمندان زرتشتی دعوت شده است جهت مشاهده‌ی این آیین و همچنین رقابت‌های این دوره که به صورت چالش‌هایی مجازی در بازه زمانی چهار روز برگزار خواهد شد، جهت هموندی در صفحه‌ی اعلام شده، اقدام کنند.

توضیح‌های ارائه شده برای چالش‌ها را در پیوست یادآوری می‌کنیم:

چالش خلاقیت:
– حرکات موزون با موزیک خرگوش سنبل جام (برای کودکان زیر 7 سال)
– نوشتن خاطره یا خاطره گویی از دوره‌های پیشین جام
– انجام حرکات نمایشی با توپ و راکت بدمینتون-پخت کیک به فرم توپ و یا راکت بدمینتون
– ساخت کاردستی مرتبط با جام بدمینتون
– طراحی یادبود، پوستر، مدال و … جهت دوره‌های آینده و هر خلاقیت دیگر در پیوند با جام بدمینتون-

چالش نقاشی: با موضوع بدمینتون و جام بدمینتون (همه‌ی گروه‌های سنی)

نقاشی به نوعی بازگوکننده‌ی احساسات و اندیشه‌های درونی شما نسبت به موضوع است. با کشیدن نقاشی احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
ویدیوها، نقاشی‌ها، متن‌ها و عکس‌های ارسالی از خلاقیت‌های علاقمندان پس از بررسی و تایید کمیته‌ی نظارت در صفحه‌ی رسمی این پیکارها (اینستاگرام) به نمایش گذاشته خواهد شد.
به 7 شرکت‌کننده در چالش‌های خلاقیت و نقاشی که پست منتشر شده از اثر ارسالی آنها بیشترین شمار لایک را به خود ویژه کند (محبوب‌ترین‌ها) و همچنین یک نفر برگزیده‌ی کمیته نظارت، در مجموع 8 برگزیده‌ی نهایی هر کدام یک میلیون ریال پیشکش خواهد شد.

چالش عکس:

عکس در کنار تندیس‌ها، لوح تقدیرها، یادبودها، کارت‌های شرکت‌کنندگی دوره‌های مختلف جام بدمینتون مورد نظر است. از عکس‌های ارسالی کلیپی تهیه و از طریق صفحه‌ی اینستاگرام به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود در تمامی چالش‌ها را بیشینه تا تاریخ پنج‌شنبه 30 امردادماه به شماره واتساپ یا تلگرام 09214182134 یا به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04