لوگو امرداد

مجمع همگانی عادی انجمن زرتشتیان شیراز برگزار شد

مجمع همگانی عادی سالانه‌ی انجمن زرتشتیان شیراز، در پی آگهی چاپ شده در روزنامه و آگاهی‌رسانی پیشین برگزار شد.

دستور جلسه‌ی این مجمع ارائه‌ی گزارش بازرس و فرنشین هیات‌مدیره‌ی انجمن و موقوفه زرتشتیان، بررسی و تصویب بیلان مالی سال 1398 انجمن و موقوفه زرتشتیان شیراز، همچنین انتخاب بازرسان اصلی و ذخیره‌ی انجمن بود.
نشست با توضیح خسرو قدس، فرنشین انجمن زرتشتیان شیراز، درباره‌ی دستور جلسه‌ و روند برگزاری مجمع همگانی آغاز شد. میترا جوانمرد، فرنشین هیات‌ريیسه، پس از سپاسداری از باشندگان در مجمع، جایگاه را به خسرو قدس فرنشین انجمن سپرد تا از عملکرد سال 1398 انجمن و همچنین هیات‌تولیت موقوفه‌هاي زرتشتیان شیراز گزارش ارايه دهد. خسرو قدس در آغاز سخنان خود به روان افلاتون سهرابی فرنشین تازه درگذشته‌ی انجمن زرتشتیان شیراز درود فرستاد و از همگان به پاس مسوولیت‌پذیری اجتماعی و برگزاری مجمع در زمان مقرر، سپاسداری کرد. خسرو قدس هنگام گزارش خود به عمده کارهای انجمن در سال 98 اشاره کرد. در ادامه شهریار کاوسی زین‌آباد به نمایندگی بازرس اصلی انجمن زرتشتیان شیراز، به ارايه‌‌ی بیلان مالی سال 1398 پرداخت و سرانجام به تصویب رسید.

گزینش بازرسان اصلی و جانشین بخش دیگری از دستور نشست مجمع همگانی بود. اردشیر ساسانی و کیخسرو فلاحتی به عنوان بازرسان اصلی و جانشین برای یکسال دیگر به فعالیت ادامه خواهند داد.
شبنم پوردهی زین‌آباد (منشی)، آبتین مهربان‌شهریاری و بهنام خدادادی جعفرآباد دیگر هموندان هیات‌رئیسه‌ی مجمع همگانی بودند.

مجمع همگانی انجمن زرتشتیان شیراز، روز شهریور امشاسپند و شهریورماه 3758 دینی زرتشتی برابر با پنج‌شنبه 30 امردادماه 1399 خورشیدی از ساعت 19 آغاز شد و ساعت 20 با امضای صورت‌جلسه به پايان رسيد.

4 6
ارائه بیلان مالی توسط شهریار کاوسی به نمایندگی بازرس اصلی انجمن
1 19
ارائه بیلان مالی توسط شهریار کاوسی به نمایندگی بازرس اصلی انجمن

3 72 7

فرتورها از شهرام پوردهی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. ?….مجمع همگانی عادی سالانه‌ی انجمن زرتشتیان شیراز، در پی آگهی چاپ شده در روزنامه و آگاهی‌رسانی پیشین برگزار شد……?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09