لوگو امرداد

کانون دانشجویان زرتشتی پادکَست منتشر کرد

کانون دانشجویان زرتشتیکانون دانشچویان زرتشتی نخستین بخش پادکست با موضوع موسیقی را برای همگان منتشر کرد.

به گزارش برگرفته از تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی، اندیشه‌ی پایه‌ریزی تیم پادکست کانون از نخستین روزهای سال 99 زمینه‌سازی شده بود و باعث شد که کانون دانشجویان زرتشتی، به برپایی تیم پادکست کانون تصمیم بگیرد.

در میانه‌ی فروردین‌ماه بود که نخستین هموندان تیم پادکست کانون  گردهم آمدند و اپیزود آزمایشی خود را به اسم اپیزود صفر درآن زمان، صدابرداری کنند تا با مراحل کلی ساخت پادکست آشنا بشوند. با افزوده شدن دوستداران بیشتر، فعالیت تیم پادکست ادامه پیدا کرد. نتیجه نهایی فعالیت‌ها که به عنوان اپیزود نخست پادکست بود را واپسین روزهای اردیبهشت‌ماه برای اعضای کانونی‌ها فرستادند تا با بررسی مشکلات اصلی و آشکار پادکست بتوانند برای اپیزودهای پس از آن به هدف خود که انتشار آن برای همگان است، دست یابند.

سرانجام، هم‌اکنون اپیزود دوم پادکست با موضوع موسیقی آماده شده و در دسترس همگان قرار گرفته است. تیم پادکست کوشیده تا کاستی‌ها و  دشواری‌های پادکست بهبود پیدا کنند. پادکست را می‌توانید از تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی بشنوید.

همراهان اپیزودهای پادکست کانون می‌توانند دیدگاه‌های سازنده‌ی خود را به شناسه‌ی کانون دانشجویان زرتشتی (@kdz_id) در میان بگذارند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30