لوگو امرداد
با کارشناسی خدارحم شهریارپور مدیر فروشگاه رامبد

آموزش انتخاب عینک در اینستاگرام اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران

اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران در ادامه‌ی سلسله نشست‌های برخط (:لایو)، گفت‌وگوی کارشناسی خود را با خدارحم شهریارپور، مدیر عینک رامبد، پیرامون انتخاب عینک مناسب، برگزار می‌کند.

بی‌گمان برگزیدن یک عینک آفتابی دلخواه آسان نیست. بسته به چندین فاکتور مهم می‌توان یک عینک مناسب و یک همراه همیشگی برای روزهای آفتابی و حتا ابری و برفی را انتخاب کرد. آیا درباره‌ی حفاظت چشم از اشعه‌ی ماورای بنفش نکته‌های بایسته را می‌دانید؟ درباره‌ی دوام، دید، شکل و اندازه‌ی عینک و تناسب آن با صورت خودتان آگاهی دارید؟ خدارحم شهریارپور، مدیر عینک رامبد با بیش از ده سال پیشینه‌ی کار در زمینه‌ی عینک و عدسی، آگاهی‌هایی در زمینه‌ی چگونگی گزینش و خرید عینک‌های آفتابی، طبی و فتوکرومیک مد روز و برندهای مختلف متناسب با فُرم صورت را ارایه می‌دهد.

گفت‌وگو با خدارحم شهریارپور آدینه 14 شهریورماه 1399 خورشیدی، ساعت 19 از فروشگاه رامبد، در صفحه‌ی اینستاگرام اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران به نشانی wzcc.iran زنده پخش می‌شود.
دوستدارانی که خواهان کسب آگاهی در زمینه‌ی لنزهای طبی و رنگی زنانه و مردانه و عدسی هستند، می‌توانند با طرح پرسش‌های خود، آنلاین به پاسخ دست یابند.

با پدیداری و پایداری کووید-19 و پیامد آن نبود گردهمایی‌ها، اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران نشست‌های کارشناسی را برخط (:لایو) در اینستاگرام برگزار می‌کند. در نخستین پخش زنده معرفی کسب‌وکار، دکتر دینیار نوشادی، دامپزشک، راهکارهای عملی پرورش کرم ابریشم را در اینستاگرام اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران ارایه کرد.

اردشیر ظهرابی، دانش‌آموخته‌ی دکترای مهندسی مالی دانشگاه تهران در دومین برنامه‌ی برخط اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران به  به ارایه‌ی دیدگاه کارشناسی پیرامون بازدهی بورس و بازارهای مالی موازی پرداخت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06