لوگو امرداد
سازمان فروهر، مجازی برگزار کرد

آیین گرامیداشت آغاز سال تحصیلی کلاس‌های دینی تهران

goshaee 2سازمان جوانان زرتشتی (فروهر) با برگزاری آیین مجازی گشایش کلاس‌های دینی، آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را گرامی داشت.

به گزارش برگرفته از تارنمای سازمان فروهر،آیین بازگشایی کلاس‌های دینی تهران با سرایش چند بند از گات‌ها با آوای موبدیار راشین جهانگیری آغاز شد و در ادامه، اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان ایران در مجلس، در سخنانی به اهمیت آموزش به صورت مجازی در سال تحصیلی پیش رو پرداخت. افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران در بخش دیگری از آیین، پیرامون اهمیت حفظ و گسترش زبان باارزش «دَری» در میان زرتشتیان سخن گفت. برنامه با گرامی‌داشت یاد روانشادان، گوهر بهمردی، پریوش خدادادی و هرمز فیروزمند که از دست‌اندرکاران پیشکسوت در برگزاری کلاس‌های دینی بودند، پی گرفته شد. پس از آن سیاوش بنداریان‌زاده، فرنشین هیات‌مدیره سازمان جوانان زرتشتی (فروهر)، از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که برای سال تحصیلی پیش رو انجام شده، گفت.
در ادامه، یسنا یزدانی، هموند پیشین هیات‌مدیره سازمان فروهر با خواندن زندگینامه‌ای کوتاه از روانشاد گوهر بهمردی، یاد و خاطره هموند دیرین سازمان و باشگاه ورزشی فروهر را گرامی داشت.
کلاس‌های دینی تهران همچون سال گذشته، پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا۱۸:۳۰ برگزار می‌شود. نخستین جلسه‌ی رسمی کلاس‌های دینی از ۲۷ شهریورماه به شیوه‌ی مجازی آغاز می‌شود.
آگاهی‌رسانی از زمان برگزاری کلاس‌های دینی پایان‌بخش آیین مجازی بازگشایی در روز پنجشنبه 21 شهریورماه 1399 خورشیدی بود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10