لوگو امرداد
اگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی

بیست‌وهشتمین نشست کارگروه ورزش مجازی برگزار شد

کانون دانشجویان زرتشتی، دبیرخانه‌ی کارگروه ورزش، بیست‌وهشتمین نشست هم‌اندیشی را مجازی در اسکای روم برگزار کرد.

به گزارش برگرفته از تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی، بیست‌وهشتمین نشست کارگروه ورزش ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۹ خورشیدی به شوند همه‌گیری بیماری کرونا به‌ شیوه‌ی مجازی در صفحه‌ی اسکای‌روم برگزار شد. ۲۵ تن از نمایندگان انجمن‌ها و باشگاه‌‌های زرتشتی سراسر کشور در این نشست باشنده بودند.

پیرو دستور جلسه که از پیش آگاهی‌رسانی شده بود، نخست، شهاب فرهادیان، دبیر کانون دانشجویان زرتشتی، آیین‌نامه را خواند. هموندان باشنده بندهای مهم و درخور توجه برای هم‌اندیشی بیشتر و ویرایش آیین‌نامه را به بررسی و گفت‌وگو گذاشتند. بندهای قابل ویراستاری را می‌توان بخش اهداف، تشکیلات، اعضای ثابت و افراد روابط‌عمومی بیان کرد. باشندگان برای این بندها دیدگاه‌های خود را بازگو کردند و خواستار تصویب آن برای نشست آینده کارگروه شدند.

در این میان تا هنگام فرارسیدن بیست‌و‌نهمین نشست کارگروه ورزش، تصمیم برآن شد گروهی برای افراد حاضر و ثابت در فضای مجازی تشکیل شود تا همه‌ی دیدگاه‌های خود را فکر شده به آگاهی دبیرخانه کارگروه برسانند و بتوان با به‌کار بردن ویرایش، آیین‌نامه را در بیست‌ونهمین نشست کارگروه به تصویب نهایی رساند.

در ادامه به دستور جلسه دوم، بررسی برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی با توجه به شرایط کرونا پرداخته شد. نمایندگان انجمن‌ها و باشگاه‌‌های باشنده در نشست درباره‌ی اقدام‌های ورزشی و فعالیت‌هایی که تا کنون در دوران بیماری کرونا انجام شده است، گفت‌وگو کردند و پیشنهادهایی برای حفظ تندرستی جسم و روان افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان و همچنین حفظ همبستگی عمومی جامعه‌ی زرتشتی، ارائه کردند.

برخی فعالیت‌های ورزشی را می‌توان با رعایت شیوه‌نامه‌ی بهداشتی که به باشگاه‌ها ابلاغ شده، انجام داد. به عنوان مثال برگزاری مسابقات فوتبال حبابی و یا رشته‌های انفرادی که با حفظ فاصله‌ی اجتماعی امکان برگزاری آن‌ها وجود دارد و همچنین تمرینات رشته‌هایی همچون فوتبال با حفظ فاصله‌گذاری و تجهیز باشگاه‌‌ها و مکان‌ها، مطرح شد. در ادامه‌ی این پیشنهادها درباره‌ی استفاده از فضاهای باز، که زیر نظر ارگان‌های زرتشتی قرار دارند، فکر شد تا از این راه با همکاری ارگان‌ها به حفظ همبستگی و تندرستی جامعه‌ی زرتشتی کمک کنند.

بیست‌ونهمین نشست کارگروه ورزش آدینه چهارم مهرماه ۱۳۹۹ خورشیدی ساعت ۹ بامداد در اسکای‌روم برگزار خواهد شد. دستور جلسه‌ی بیست‌ونهمین نشست کارگروه ورزش آگاهی‌رسانی خواهد شد.

برای ارائه‌ی پیشنهاد یا دریافت آگاهی بیشتر می‌توانید با شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی به نشانی @kdz_id پیوند بگیرید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06