لوگو امرداد

برگزاری جشنواره انار یزد؛ وابسته به موافقت ستاد کرونا

anarمدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد برگزاری جشنواره گردشگری انار را مشروط به موافقت ستاد کرونای شهرستان‌های درخواست‌کننده اعلام کرد.

«سیدمصطفی فاطمی» در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی برگزاری جشنواره‌ی انار یزد در سال 1399 خورشیدی، گفت: «تاکنون شهرستان‌های یزد، تفت و مهریز همچون سال‌های گذشته متقاضی برگزاری این جشنواره در استان بوده‌‎اند».

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره مشروط به موافقت ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان‌ها است،یادآور شد: «این جشنواره به‌گونه‌ی هوشمند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت محدود برگزار خواهد شد اما باید ستاد کرونای هر شهرستان نسبت به برگزاری این رویداد گردشگری موافقت کند».

مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد به تاثیر برگزاری رویدادهای گردشگری در رونق اقتصادی هر شهرستان به ویژه منطقه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: «در شرایط کرونازده‌ی کنونی رویدادهای گردشگری با حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به رونق گردشگری کمک کنند».

جشنواره گردشگری انار چند سال است که با رویکرد توسعه‌ی اقتصادی و معرفی ظرفیت‌های هر منطقه برگزار می‎شود و به عنوان یکی از پربازدیدترین جشنواره‌های گردشگری کشور میزبان تورها و گردشگران بسیاری از سراسر استان و کشور به شمار می‌رود.

یادآور می‌شود جشنواره‌ی انار یزد در سال‌های گذشته در روستای زرتشتی‌نشین مبارکه‌ی شهرستان تفت برگزار شده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09