لوگو امرداد

گزارش از تنظیم و چاپ کتاب‌های آموزش دین زرتشتی در سال تحصیلی جدید

34 5کتاب‌های آموزش دین زرتشتی در سال تحصیلی جدید با مصوبه‌ی کارگروه دینی زرتشتیان سراسر کشور بازنگری و  دوباره تدوین و تنظیم شد. گزارش از روند چاپ و پخش کتاب دینی دانش‌آموزان زرتشتی در ادامه آمده است.

امسال در پی مصوبه‌ی کارگروه دینی زرتشتیان سراسر کشور، کتاب‌های آموزش دین زرتشتی پایه‌های نهم، دهم و یازدهم با تنظیم و سرپرستی موبدیار پریا ماوندی و زیر نگرش انجمن موبدان تهران و کارگروه دینی به دو بخش کتاب‌های آموزش دین زرتشتی پیشرفته 1 و 2 و 3 و جزوه‌های بیشتر بدانیم، پیوست آموزش دین زرتشتی پیشرفته 1 و 2 و 3 به صورت جداگانه، تقسیم شدند.

بدین‌گونه کتاب آموزش دین زرتشتی پیشرفته 1 به همراه جزوه‌ی بیشتر بدانیم، پیوست آموزش دین زرتشتی پیشرفته 1 ویژه‌ی پایه‌ی نهم، کتاب آموزش دین زرتشتی پیشرفته‌ی 2 به همراه جزوه بیشتر بدانیم پیوست آن ویژهی پایه‌ی دهم و کتاب آموزش دین زرتشتی پیشرفته 3 به همراه جزوه بیشتر بدانیم پیوست آن ویژه‌ی پایه‌ی یازدهم است.
کتاب‌ها و جزوه‌های پیوست آنها با سرمایه‌ی انجمن زرتشتیان تهران به چاپ رسیده است و همه‌ی حقوق انتشار و پخش آن به انجمن زرتشتیان تهران تعلق دارد.
کتاب‌های آموزش دین زرتشتی پیشرفته 1 و 2 و 3 از سوی نشر فروهر (وابسته به سازمان جوانان زرتشتی تهران-سازمان فروهر) مجوز لازم برای چاپ را گرفته است.

با هماهنگی کارگروه دینی زرتشتیان سراسر کشور، کتاب‌های دین‌آموز و اوستا برای مدارس زرتشتی، کلاس‌های دینی زرتشتیان در شهرهای مختلف زرتشتی‌نشین فرستاده شد. همچنین همراه با این کتاب‌ها، کلاه سپید برای دانش‌آموزان پسر و شال سپید برای دانش‌آموزان دختر پایه اول دبستان، و CD آوای دین بهی برای دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم دبستان، نیز سدره کشتی و CD آموزش بستن کشتی برای دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم فرستاده شده است.

بهنام مرادیان، با همراهی بیژن نوشیروانی سرپرست کتاب‌های دین‌آموز پایه‌های اول تا هشتم، و موبدیار راشین جهانگیری سرپرست کتاب‌های اوستا پایه‌های یکم تا ششم، هستند.

کتاب‌های اوستا با دهش نیک‌اندشان و کتاب‌های دین‌آموز و دیگر موارد ارسالی با دهش نیک‌اندیشان و یاری بنیاد خیریه سیروس یگانگی و همراهی دهشمند رستم یگانگی چاپ و آماده می‌شوند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. چه گزارش جامع و خوبی به راستی نمیدانستم انجمن زرتشتیان تهران بخشی از هزینه های چاپ کتاب دینی را به عهده گرفته است. همیشه در گزارشهای کتاب دینی چند نام تکرار میشود و در کنار این نام های آشنا، دهشمندان نقش بسزایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06