لوگو امرداد

آغاز نام‌نویسی بخش نوشتار همایش گاتاشناسی

photo 2020 09 23 00 12 17نام‌نویسی بخش گاتاشناسی بیست و هفتمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره (نخستین دوره مجازی)، از یکم مهرماه آغاز شد.

نام‌نویسی بخش گاتاشناسی همایش مانتره از یکم مهرماه 1399 خورشیدی آغاز شده و تا چهارم مهرماه ادامه دارد. نام‌نویسی نوشتارهای گاتاشناسی در ۲ بخش آزاد و پروژه‌محور، تنها از تارنمای رسمی مانتره به نشانی www.manthra.kdz.ir انجام می‌شود.

نام‌نویسی بخش آزاد در ۲ رده‌ی اصلی و جنبی بالای ۱۸ سال و بخش پروژه محور برای رده سنی ۱۳ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال امکان‌پذیر است.

همکیشانی که خواهان شرکت در همایش هستند، می‌توانند آیین‌نامه و فراخوان بخش گاتاشناسی بیست‌ و هفتمین دوره از این همایش را از تارنمای رسمی مانتره دریافت کنند. برای دریافت آگاهی بیشتر می‌توانید با شناسه kdz_id@ پیوند بگیرید.

آیین نامه بخش گاتاشناسی مانتره ۲۷

فراخوان بخش گاتاشناسی مانتره ۲۷

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با سپاس از کانون دانشجویان زرتشتی برای تهیه و آگاهی رسانی درباره فراخوان و برگزاری مانتره. درمورد «الگوی تهیه نوشتار» یا «آموزش نامه» در ایین نامه و فراخوان به تارنمای رسمی مانتره ارجاع داده می شود که اگر درست جستجو کرده باشم، در زیر بخش گاتاشناسی نیست. ایا در جایی دیگری قابل دسترس است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-25