پنجشنبه هشتم تیرماه برگزار می شود

آیین گهنبارخوانی در فیروزبهرام

آیین گهنبار خوانی روز پنجشنبه هشتم تیرماه در تالار دبیرستان فیروزبهرام برگزار می شود.

این گهنبار که در روز خیرایزد و تیرماه، با نخستین روز از چهره گهنبار میدیوشهم گاه (آفرینش آب) همزمان است، هرسال به یاد ارباب کیخسرو شاهرخ برگزار می‌‎شود.

همکیشان می توانند برای باشندگی در این آیین از ساعت 17 به تالار این دبیرستان در خیابان جمهوری، خیابان میرزاکوچک خان بروند. 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *