لوگو امرداد

جشنواره بیست‌ویکم موسیقی؛ جشنواره‌ای برای زرتشتیان سراسر جهان

جشنواره موسیقی کانون دانشجویان زرتشتیکانون دانشجویان زرتشتی، بیست‌و‌یکمین جشنواره موسیقی را برای زرتشتیان سراسر جهان در اینستاگرام برگزار می‌کند.

به گزارش کانون دانشجویان زرتشتی، با پیامد همه‌گیری ویروس کرونا، امسال جشنواره‌ی موسیقی مجازی برگزار می‌شود و فرصتی برای شرکت زرتشتیان از سراسر جهان فراهم شده است.

بیست‌و‌یکمین جشنواره موسیقی در دو بخش رقابتی و غیررقابتی روزهای ۵ تا ۱۱ آذر ماه ۱۳۹۹ در اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می‌شود. نام‌نویسی در این جشنواره از راه تارنما به نشانی https://jashnvaremoosighi.kdz.ir/ امکان‌پذیر است.

زمان نام‌نویسی در جشنواره از ۱۶ تا ۲۳ آبان‌ماه است. پس از نام‌نویسی، هنرمندان شرکت‌کننده از داخل کشور در بخش رقابتی و غیررقابتی تا یکم آذرماه می‌توانند آثار خود را بفرستند. هنرمندانِ خارج از کشور تنها در بخش غیررقابتی می‌توانند شرکت کنند و تا 30 آبان‌ماه برای ارسال آثار زمان دارند.

فیلم‌های نوازندگان می‌بایست به شناسه‌ی پیام‌رسان کانون دانشجویان زرتشتی به نشانی kdz_id@ فرستاده شود. چنانچه مشکلی در ارسال فیلم پیش آمد، ایمیل [email protected] برای پیوند با کانون در دسترس است.

دگرگونی‌هایی در روند برگزاری بیست‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی زرتشتیان پیش آمده که در آیین‌نامه‌ی اجرایی به آن اشاره شده است.
در بخش رقابتی همه‌ی نوازندگان و خوانندگان می‌بایست زرتشتی باشند، اما استاد یا رهبر گروه می‌تواند غیرهمکیش باشد. چنانچه استاد و یا رهبر زرتشتی بود، خود نیز می‌تواند عضو گروه نوازندگان باشد.
در این بخش از جشنواره به مقام‌های نخست تا سوم در دو رده هم‌نوازی و تک‌نوازی، جوایز ارزنده‌ای پیشکش می‌شود.
بخش غیررقابتی نیز برای هنرمندان تازه‌کار در عرصه‌ی موسیقی و افرادی که خواهان رقابت با دیگر نوازندگان در جشنواره موسیقی نیستند شکل گرفته است، ویدئوهای این بخش می‌بایست تا ۳۰ آبان‌ماه برای کانون دانشجویان زرتشتی فرستاده شود.canvas

canvas2

canvas4

On the twenty-first anniversary of the Zoroastrian music festival, the Zoroastrian Students Association has considered holding this year’s festival internationally. This way, there is a chance for all Zoroastrians worldwide to come together and play music. Also, we are going to have a recollection of the last 20 years of this music festival.

We are hoping to hold a great festival with your support

We will see you from November 25th to December 1st on our Instagram

canvas1

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-15