لوگو امرداد

راییتی وجدانی‌ایرانی پذیرفته شده در دانشگاه سراسری

راییتی وجدانیسازمان سنجش آموزش کشور، نتایج نهایی آزمون سراسری سال 99 را در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، هنر، زبان و علوم انسانی را منتشر کرد و دانش‌آموزان زرتشتی به موفقیت دست یافتند. «امرداد» بر آن است تا نتیجه‌ی کوشش‌ها و راهیابی به دانشگاه‌های سراسری کشور را بازتاب دهد

رائیتی وجدانی‌ایرانی، رشته مهندسی کامپیوتر دوره‌ی روزانه دانشگاه الزهرا تهران پذیرفته شده است. وی در آزمون سراسری ۱۳۹۹رتبه ۱۶۷۸ گروه آزمایشی علوم ریاضی فیزیک را به دست آورده است.
رائیتی، فرزند آزیتا بلندی و امید وجدانی‌ایرانی زاده ۱۳۸۰ دوره متوسطه را در دبیرستان کوشش تهران گذرانده و در رشته ریاضی فیزیک با معدل ۱۹/۶۷ فارغ التحصیل شده است . راییتی سپاسگزار خانواده است که او را در این راه و رسیدن به هدف یاری کردند.
او به دانش‌آموزانی که برای آزمون سراسری سال آینده آماده می‌شوند، می‌گوید: «زمانی که آنقدر به خودت ایمان داری صدای قلبت تو را به سوی آنچه برایش می‌کوشی، هدایت می‌کند. نگذار صدای افکار دیگران، مانع از  شنیدن صدای درونت شود. لزوما راهی که همه می‌روند راهی نیست که تو را به موفقیت برساند. پیشرفت هر روزت نسبت به خودت هر چقدر هم کم، شایسته‌ی تقدیر است».

همکیشان می‌توانند از راه‌های ارتباطی هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد، ایمیل به نشانی [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه پیام‌رسان واتساپ و تلگرام امرداد به شماره‌ی 09198040593 موفقیت‌های خود را بازتاب دهند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با درود و احترام
    ضمن عرض تبریک به راییتی عزیز، موفقیت شایسته ایشان را به آزیتا خانم و آقا امید شادباش میگویم.
    با آرزوی تندرستی و شادی
    مینا کاویانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-03