لوگو امرداد

آیین «ارمغان ایرانی؛ میراث جهانی»، برگزار می‌شود

بنیاد فردوسی«آیین ارمغان ایرانی؛ میراث جهانی» ویژه‌ی گرامی‌داشت ثبت‌های جهانی ایران در یونسکو به کوشش بنیاد فردوسی و بنیاد فارابی با همکاری موسسه فردوسی توسی و موسسه نگارستان اندیشه در تاریخ دو‌شنبه 24 آبان ماه امسال از ساعت 15 در تالار دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با باشندگی(:حضور) مدیران ارشد فرهنگی و هنرمندان نامدار برگزار می‌شود. 

این آیین ویژه گرامی‌داشت ثبت‌های جهانی «هزاره سرایش شاهنامه فردوسی»، «هنر نقالی» و «آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای» به نام ایران در یونسکو است که با همراهی و همدلی پرشور ستارگان فرهنگ، هنر و ورزش برگزار خواهد شد. از برنامه‌‌های «آیین ارمغان ایرانی؛ میراث جهانی» ارج‌گزاری از راهبران و دست‌اندرکاران سه سند ثبت جهانی مهم یاد شده و نکوداشت هنرمندان نامدار پیوسته آن خواهد بود.
در پایان این آیین، فیلم سینمایی شاهنامه‌ای «تمرین برای اجرا» به کارگردانی محمدعلی سجادی نمایش داده خواهد شد. «آیین ارمغان ایرانی؛ میراث جهانی» در تاریخ دوشنبه 24 آبان ماه 1395 از ساعت 15 در تالار دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست) برگزار می‌شود. باشندگی در این آیین برای فرهنگ دوستان آزاد است.   

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06