لوگو امرداد

نمایشگاه «صلح، ضد جنگ»؛ مهر را جایگزین کینه کنیم

«صلح، ضد جنگ» عنوان نمایشگاهی از هنرمند جوان کشورمان، بهزاد بادامی است که تا هفتم مهرماه در گالری نگر میزبان هنردوستان است.

بهزاد بادامی، درباره‌ی برپایی این نمایشگاه می‌گوید: «هدف از برپایی این نمایشگاه دوری از جنگ و پیشنهاد صلح و آشتی به جای آن است. این‌که عشق را جایگزین تنفر و گل را جایگزین فشنگ کنیم.»

به گفته‌ی این هنرمند جوان، در کنار نمایش رنگ تیره و خاکستری جنگ و بازگو کردن احساسات آدم‌ها در این‌باره، امید به روزگاری برای شاد زیستن و پشت سر گذاشتن خشونت نیز در آثار این نمایشگاه دیده می‌شود.

در این نمایشگاه ۱۸ اثر در زمینه‌ی ترکیب مواد به نمایش درآمده که گردآوری آن نزدیک به ۱۴ ماه به درازا انجامیده است و «بادامی» امیدوار است که توانسته باشد آن حسی که در یک عکس به نمایش درمی‌آید را وی در قالب ترکیب مواد طراحی نشان داده باشد.

بهزاد بادامی خودآموخته‌ی طراحی نقاشی و عکاسی و هموند(:عضو) انجمن عکاسان نگاه و باشگاه عکاسان جوان است. وی بیش از ۱۵ سال پیشینه‌ی کار هنری در کارنامه‌ی خود دارد و از سال ۱۳۹۲ تا کنون چهار نمایشگاه انفرادی نقاشی با نام‌های «طراحی دست آزاد»، «چهره به چهره»، «نگاه، بازخورد» و «بشر، احساس» و یک نمایشگاه عکس با نام «بنا، درخت» برپا کرده است. همچنین طراحی و اجرای نقاشی دیواری در نمایشگاه دفتر فرهنگی هنر برای صلح در سال ۱۳۹۳ خورشیدی در کارنامه‌ی این هنرمند دیده می‌شود. طراحی و نقاشی پوستر فیلم سینمایی و نمایش نقاشی و تابلوها در چندین فیلم کوتاه و سینمایی از دیگر کارهای هنری وی است.

بهزاد بادامی درباره‌ی کارهای آینده‌اش می‌گوید: «مجموعه‌ی دیگری كه در نظر دارم با عنوان “سرطان ” است كه در اکنون اتودهایی از آن زده شده است اما شكل كلی هنوز به خود نگرفته است.»

گفتنی است این نمایشگاه از دو تا هفتم مهرماه ۱۳۹۵ خورشیدی در گالری نگر به نشانی؛ ضلع جنوبی پارک قیطریه، خیابان روشنایی، کوچه دلارام، شماره‌ی ۳۳، واحد سوم برپا است. دوست‌داران می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

1

2

3

4

6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04