لوگو امرداد

تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی هتل‌ها به مناسبت روز جهانی جهانگردی

rahmani movahedگردشگری درحال قرار گرفتن در سفره‌های خانواده‌های ایرانی است.

به گفته‌ی مرتضی رحمانی‌موحد، معاون گردشگری کشور، هم‌زمان با ششم مهرماه، روز جهانی جهانگردی، بازدید از موزه‌هایِ زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رایگان است و اقامت دو شب متصل به این روز در هتل‌های کشور، مشمول ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف می‌شود.

وی در ادامه گفت: ویژگی‌های برنامه‌های گردشگری امسال به سوی تشویق فعالان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان گردشگری است و برترین‌های روز جهانی امسال نیز در یک رقابت سالم و براساس شاخص‌های از پیش تعیین شده، برگزیده شده‌اند.می‌خواهیم سنت شایسته تقدیر از برترین‌ها و زحمت‌کشان صنعت گردشگری در این روز جاری شود از این‌رو ۳۵ عنوان درنظر گرفته شده که میزان مشارکت در فعالیت‌های گردشگری، کم‌ترین آسیب‌ها و شکایت‌ها و بیش‌ترین اثرگذاری‌ها از جمله‌ معیارهای گزینش برترین‌های این بخش بوده است.

معاون گردشگری کشور درباره‌ مشارکت  مردم در گرامی‌داشت روز جهانی جهانگردی یادآور شد: گردشگری درحال قرار گرفتن در سفره‌های خانواده‌های ایرانی است، برای همین باید از الگوها، مقررات و رفتارها به درستی پیروی کرد تا این حرکت در کشور اثرگذار و پویا باشد. این همان نگاه راهبردی دولت است.

 رحمانی‌موحد از گردشگری با عنوان رقابتی‌ترین صنعت ایران با جهان یاد کرد و گفت: ما منابع، سرمایه‌های انسانی، زیرساخت‌ها و جاذبه‌های خوبی داریم و از نگاه یک‌پارچه در سطح مقام‌های ارشد کشور و امنیت بهره‌مندیم. این ظرفیت‌ها در کشور صنعت     گردشگری را رقابتی‌ترین کرده است.

 وی گفت: امیدوارم که روز جهانی جهانگردی امسال، فرصتی برای بالا بردن توجه‌ها، تمرکز فعالیت‌ها، پشتیبانی‌‌های گسترده‌تر و آغاز یک گام بلند گردشگری برای سال آینده باشد.

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09