لوگو امرداد
آشنایی با برگزارکنندگان همایش

نوشته‌ای از خزانه‌دار هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی در لندن

همزمان با آمادگی برگزاری هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی (8WZYC) به میزبانی Zoroastrian Trust Funds of Europe (ZTFE)  در انگلستان در تابستان 2023، یک تیم اختصاصی از جوانان داوطلب کارهای اولیه را برای برنامه ریزی و سازماندهی آغاز کرده اند. به عنوان بخشی از یک سری مقالات، در اینجا بینش‌ها و دیدگاه‌های تیم سازماندهی کنگره را به اشتراک خواهیم گذاشت.

نام من زینا باتلیوالا (ماراوالا) است و به عنوان خزانه‌دار هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی هستم. من در حال حاضر مدیر KPMG  در تیم برنامه‌های فنی حسابرسی و مشغول ارایه آموزش‌های فنی به حرفه حسابرسی هستم. من در سال 2015 در رشته ریاضیات مالی فارغ ‌التحصیل شدم و حسابداری رسمی خود را در سال 2018 با ICAEW به پایان رساندم. گذشته از کار، من عاشق گذراندن وقت با خانواده‌ام، تماشای فیلم‌‌های بالیوود و (تلاش برای حل!) جدول هستم.

2 15

من همیشه عاشق زرتشتی بودنم هستم و به ایمان زیبا و همیشگی‌مان افتخار می‌کنم. من به طور واضح یکی از اولین سفرهایم به بمبئی را به یاد می‌آورم، که دختر کوچکی بودم و از Bikhaji Behramji’s Kuo  بازدید کردم. احساس گرم و زیبایی را به خاطر می‌آورم که گرداگردم را زرتشتیان بی‌شماری گرفته بودند. من این احساس را دوست داشتم، به طوری که آرزو داشتم در آینده در آتش بهرام ازدواج کنم. رویای من در دسامبر 2018 محقق شد و به لطف خدا، این احساس دوباره ایجاد شد. من آرزو می کنم در هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی بتوانم همین احساس را با بقیه به اشتراک بگذارم!

برای من زرتشتی بودن در انگلیس یک امتیاز است. این بدان معنی است که می‌توانم مشغول خودم باشم، از یادگیری نحوه‌ی طبخ غذاهای مورد علاقه خودم با دستورالعمل‌های مادر و مادرشوهرم گرفته تا بحث و گفت‌وگو با پدر و پدرشوهرم در مورد اینکه چرا دور آخر بازی‌ای را باختیم! داشتن خانواده در سراسر دنیا به این معنی است که من می‌توانم روش‌های شرقی و غربی فرهنگ و آیین خود را در حالی که هنوز به ریشه‌های خود نزدیک هستم ترکیب کنم. چیزی که به اعتقاد من تمام جوانان در خارج از کشور برای انجام آن تلاش می‌کنند و آن چیزی است که ما سعی داریم به این کنگره جوانان بیاوریم.

وقتی شنیدم که قرار است هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی به میزبانی ZTFE در انگلستان برگزار شود، تصمیم گرفتم تا با افتخار آنچه را لندن به جامعه جهانی زرتشتیان ارائه می‌دهد، به نمایش بگذارم! من خوشحالم که بخشی از این رویداد باشکوه هستم و مشتاقانه منتظر استقبال از جوانان شگفت‌انگیز زرتشتی‌مان از سراسر جهان هستم.

وظایف اصلی من به عنوان خزانه‌دار کنگره‌ی، ایجاد بودجه اصلی است و اطمینان از اینکه همه در راستای این امر مهم می‌کوشند. من اولین فردی هستم که هر گونه هزینه را تأیید می‌کند و دقیق بررسی می‌کند که آیا کمک‌های مالی ورودی با برنامه‌ها و هزینه‌های خروجی مطابقت دارد یا خیر.

من در این مرحله از برنامه‌ریزی کنگره، مشغول حساب کردن اعداد و کار با همه کمیته‌های فرعی بوده‌ام تا اطمینان حاصل شود که برنامه‌ریزی برای یک تجربه فراگیر برای همه شرکت‌کنندگان در دست اجرا است. من به شدت درگیر مذاکره با جایگاه‌های بالقوه برای برگزاری کنگره بوده‌ام و از آنچه در سال 2023 در انتظار ماست بسیار هیجان زده هستم! من همچنین به صورتی نزدیک و تنگاتنگ با کمیته مسوول سرگرمی‌ها همکاری خواهم کرد تا اطمینان حاصل کنم که مجموعه‌ای بسیار جذاب، متنوع و جالب را در کنار هم قرار داده‌ایم و امیدوارم که این کنگره واقعاً به یاد ماندنی باشد.

یک نکته خوب در مورد عضویت در کمیته هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی این است که این فرصت را دارم که با جوانان زرتشتی آشنا شوم. من می‌بینم که هر فرد چه علاقه و اشتیاق زیادی را برای تیم به ارمغان می‌آورد و همچنین همه به جامعه زرتشتی‌مان علاقه زیادی دارند، چیزی که من به آن فوق‌العاده افتخار می‌کنم. این تجربه‌ی شگفت‌انگیزی است و من نمی‌توانم منتظر آنچه تا سال 2023 پیش می‌آید، باشم!

1 16فرتورها رسیده است.
1719

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. زینای عزیز خیلی صمیمی نوشته ای ، احساس خودمانی بودن را در خواننده القاء میکنی . متوجه نشدم این یادداشت ترجمه نوشتار شما بود یا اینکه اینهمه تسلط به زبان فارسی داشتی که اگر چنین باشد قند فارسی اینبار بجای بنگال به لندن صادر شده .
    امید به اینکه پاینده باشی و تا همیشه ، وجودت باعث افتخار هازمان زرتشتیان جهان باشد .
    بابک شهریاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30