لوگو امرداد
کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می‌کند

گفت‌وگوی اینستاگرامی بررسی روند بازی‌سازی سه بعدی و دو بعدی

photo 2021 02 03 18 19 40کانون دانشجویان زرتشتی در راستا با اهداف نخستین فستیوال بازی‌های ویدیویی و رقابتی گفت‌وگوی اینستاگرامی پیرامون بررسی روند بازی‌سازی سه بعدی و دو بعدی برگزار می‌کند.

پیرو آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی، جاماسب سامیا کلانتری، دولوپر استودیو بازی‌سازی مدریک و مدیر پیشین استودیو بازی‌سازی رسانا افزار، به بررسی پایپلاین ساخت بازی می‌پردازد و دوستداران را با روند بازی‌سازی با تکنیک‌های روز دنیا و زمینه‌های کاری آن آشنا می‌کند.

در این برنامه‌ی زنده (لایو) دو قسمتی، به بررسی بخش‌های گوناگون ساخت بازی‌های ویدیویی پرداخته می‌شود در پایان بخش دوم، نشست پرسش و پاسخ انجام می‌شود.

این برنامه‌ی زنده می‌تواند مناسب افرادی در یکی از این دسته‌های زیر باشد:

۱. کسانی که احساس می‌کنند علاقه‌ای به فرایند بازی سازی دارند اما نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند، یا هیچ دیدی نسبت به آن ندارند اما تمایل دارند که آشنایی پیدا کنند.

۲. کسانی که این مسیر را آغاز کرده‌اند اما بیشتر می‌خواهند نسبت به آینده آن دید بگیرند.

۳. کسانی که مشغول یا علاقه‌مند به مدیریت و تشکیل استارت آپ‌هایی پیرامون بازی‌سازی هستند و خواستار هستند بدانند از نظر فنی چه نیازهایی خواهند داشت.

۴. کسانی که در رشته کامپیوتر تحصیل می‌کنند اما هنوز علاقه دقیق خود را شناسایی نکرده‌اند و تمایل دارند با یکی از بزرگترین مسیرهای ممکن پیش رویشان یعنی بازی‌سازی آشنا شوند.

به اشتباه تصور می‌شود که فرایند ساخت بازی‌های ویدئویی بیشتر شغل برنامه‌نویس‌ها، دانشجوها و دانش‌آموختگان رشته کامپیوتر است، حال آن که در این گفتمان بررسی خواهد شد که برنامه‌نویسی تنها یکی از ده‌ها بخش و زمینه‌های کاری این فرایند و حتا روند است.

بخش نخست گفت‌وگوی زنده بررسی روند بازی‌سازی سه بعدی و دو بعدی به تکنیک‌های روز دنیا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه 1399 خورشیدی ساعت 17:30 در اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی (kdzir@) برگزار می‌شود. دوستداران می‌توانند برای دریافت آگاهی بیشتر در زمینه‌ی گفتگوی پیش‌رو با شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی (kdz_ir@) پیوند بگیرند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09